Retouraanmelden

RETOUR-SERVICE!

Je mag je bestelling binnen 14 dagen retourneren, geen probleem!

Ben je niet helemaal blij met je product, dan kun je het mits ongebruikt en ongeopend retour zenden.

Is je bestellingen incompleet of is er iets stuk, neem dan vooral contact op met de klantenservice.

retour-verzenden-laptop

1. RETOURNEREN

Geef je postcode & trackingnr. (track & trace nummer) en email adres van je orderbevestiging in. Je vindt je trackingnr. in de track & trace e-mail, die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Na akkoord ontvang je een mail met instructies voor je retour.

retour-verzenden-inpakken-verzendlabel

2. RETOUR

Print het retourformulier en voeg deze in de verzenddoos. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Zorg ervoor dat je je retourzending voldoende frankeert.

retour-verzenden-pakket-afgifte

3. VERZENDEN

Geef je retourzending af bij het afgiftepunt bij jou in de buurt. Bij afgifte ontvang je een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs tot je van ons een bevestiging krijgt dat je retourzending is ontvangen.

retour-verzenden-terugbetalen

4. GELD TERUG

Na ontvangst van je retourzending wordt het aankoopbedrag, binnen 14 dagen na retourmelding op je rekening teruggestort. Wanneer je alle artikelen uit je bestelling retourneert, ontvang je ook de bezorgkosten terug.

captcha
Voer aub de CAPTCHA code hieronder in en druk op “Versturen”

MEER OVER ONZE RETOURSERVICE

Zichttermijn & retourregels

Je hebt het recht, zonder opgaaf van reden, om een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen zoals je ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld. Wanneer het product ongebruikt en ongeopend is kan dit (goed verpakt) retour gestuurd worden.

Het herroepingstermijn verloopt na 14 dagen nadat je het artikel hebt ontvangen. Bij een bestelling van meerdere artikelen, die apart worden geleverd, begint het herroepingsrecht op de dag waarop je het laatste artikel hebt ontvangen.

Je kunt gebruik maken van het herroepingsrecht door:

Het artikel opgeven voor retour via mijn site. Na aanmelding van je retourservice heb je nog 14 dagen om het artikel daadwerkelijk terug te zenden.

Wanneer neem ik het artikel van je terug:

Wanneer het artikel compleet is
Wanneer het artikel onbeschadigd is - en voor zover redelijkerwijs - mogelijk in de originele verpakking.
Wanneer het product ongeopend en ongebruikt is.
Voor de eventuele waardevermindering omdat je het artikel op een andere wijze hebt gebruikt dan je in de winkel zou doen, mag ik je aansprakelijk stellen.
Sommige producten vallen onder de uitzondering en komen niet in aanmerking voor retour.

Een cadeaukaart/waardebon kun je niet retourneren.
Heb je je bestelling vooraf betaald, en is door het retour verwerken een tegoed ontstaan, dan stort ik dit zo snel mogelijk op je rekening. Binnen 2 werkdagen na het verwerken van je retourzending en uiterlijk binnen 14 dagen.

Ik betaal je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je mij hebt betaald.

Tegoeden, ontstaan uit het verzilveren van een waardebon betaal ik niet uit.

Let op: Retourkosten zijn voor eigen rekening. Alleen voldoende gefrankeerde retourzending nemen wij in ontvangst.

Status van retourzending

Wanneer je je retourpakket hebt verzonden met track & tracé ontvang je automatisch een mail met een ontvangstbevestiging. Daarin wordt de verzendstatus van het pakket vermeld. Zo ben je altijd op de hoogte wanneer je geretourneerde pakket bij Spraytanme is geleverd.

Bestelling ruilen

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te ruilen. Zend in dit geval je bestelling retour en plaats een nieuwe bestelling.

Bestelling annuleren

Onder mijn bestellingen via je 'mijn spraytanme' account kun je zien of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren. Achter het artikel staat dan een annuleer knop. Is je bestelling gereed gemaakt voor verzending of al onderweg, dan is annulering niet meer mogelijk.

Is je pakketje al onderweg, dan kun je deze bij aflevering weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakketje niet wilt ontvangen. Nadat we je pakketje hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen.

Terugbetaling

Heb je je bestelling vooraf betaald, en is door het retour verwerken een tegoed ontstaan, dan stort ik dit zo snel mogelijk op je rekening. Binnen 2 werkdagen na het verwerken van je retourzending en uiterlijk binnen 14 dagen.

Ik betaal je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je mij hebt betaald.

Tegoeden, ontstaan uit het verzilveren van een waardebon betaal ik niet uit.